Skoda la Salonul Auto de la Geneva 2011

Autor: Andrei Nan 22 feb. 2011 Știri auto
Skoda la Salonul Auto de la Geneva 2011

Skoda priveşte realizările din trecutul recent ca pe o bază
pentru creşteri ulterioare. În afară de portofoliul său actual,
Skoda va prezenta un concept care să reflecte noul limbaj de design
al mărcii. Automobilul expune forme clar definite şi un simţ
puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etalează, va fi
utilizat pentru toate modelele Škoda, începând cu 2012.

Prezenţa Skoda Auto la ediţia din 2011 a Salonului Auto de la
Geneva subliniază noua direcţie a mărcii. Logo-ul tradiţional al
săgeţii înaripate are un nou spectru de culori, pentru a arăta mai
distins şi mai precis decât oricând. Noul design corporate va fi
adoptat în toate comunicările Skoda, dar şi de către dealerii
mărcii. În acest scop, designul şi layout-ul showroom-urilor vor fi
şi ele modernizate substanţial.

În 2011 Skoda celebrează 110 ani de eforturi în motorsport. Cu
această ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena unei
premiere, Fabia Monte Carlo, un model ediţie specială cu un şasiu
cu setări sport, o imagine dinamică ce include accesorii negre şi
interiorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate în
evidenţă realizările din motorsport ale companiei Skoda şi va
transmite şi clienţilor o parte din bucuria adusă de măreţele
victorii. Marca a înregistrat un start extraordinar în cel de-al
110-lea sezon petrecut în motorsport în momentul în care, la
sfârşitul lunii ianuarie, Freddy Loix, într-o Fabia Super 2000, a
terminat pe locul doi cea de-a 100-a ediţie a Raliului Monte
Carlo.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide